Team Supporter

Wij zijn Team Supporter!

Ontdek Teamsupporter

Onze Visie

Hoe zien wij de wereld

Goed teamwerk gaat over:

Dat lijkt simpeler dan het is. Eigenlijk vraagt het continu en in elke situatie goochelen met wat goed voelt, goed doet en goed is voor alle teamleden. Dat is nogal een uitdaging en daarom is samenwerking ook zo complex en vraagt het doorlopend eraan werken en ontwikkelen.

Teamwerk is dus nooit af, daar moet je aan blijven werken.

Onze Missie

Wat willen we

Team Supporter biedt de beste ondersteuning voor teams en organisaties die het beste uit zichzelf willen halen.

Dit doen we met de beste online tools en bewezen kennis en ervaring.

Practice what you preach

Onze waarden

We geloven echt in de ontwikkeling die je als mens, team en organisatie kan maken als je bewust bezig bent met waarom je iets doet, hoe je iets doet en vooral hoe je samen werkt aan je eigen en gezamenlijke doelen.

Samen werken in combinatie met samenwerken is het mooiste wat er is.

Als je met ons werkt, merk je het verschil.

Een paar van onze klanten

Onze klanten

Zelf ervaren?

Teamsupporter - een top idee

Met Team Supporter groei jezelf ook

Doe mee

Op zoek naar een carrière
met of bij Team Supporter?

In de praktijk

Case studie - GGD

We kunnen zelf wel over ons vertellen, maar onze klanten kunnen dat nog veel beter. 
GGD Brabant Zuidoost had een grote uitdaging en ambitie om zelforganiserende teams te ontwikkelen binnen de organisatie. Lees hier hoe de GGD samen met Team Supporter deze uitdaging heeft opgepakt en nog steeds verder ontwikkelt.

Faciliteer het succes van je teams

Zo compleet was het nooit

Waarom Team Supporter?

In de jaren als teamcoach, manager, directeur, innovators, hebben we veel gebruikt gemaakt van modellen, cursussen en ideeën van anderen. Altijd weer opnieuw geïnspireerd. 

Maar toch miste er iets. Een volledige set. En toen we in 2020 niet meer in groepen mochten werken vanwege Corona, was de tijd daar om alles te combineren en te bouwen aan iets wat er nog niet was. 
Een complete tool voor ieder team en organisatie, onafhankelijk van de beschikbaarheid van een coach.

Kennis in de praktijk

Jarenlang hebben we ervaring met het managen, begeleiden en ontwikkelen van teams. In kleine en grote organisatie, Profit en Non-profit. Zo bouwden we de volgende ervaring op:

Theoretisch kader

Naast de praktische ervaring heeft Teamsupporter ook een theoretische basis. In de praktijk en in de opleidingen ook veelvuldig toegepast.

Lencioni

Patrick Lencioni beschrijft in zijn boek ‘De vijf frustraties van teamwork’ de essentie van de samenwerking in een team.

Team niveaus / fasen

Schuts en Tuckman kijken vanuit de groep. Bion en Miles kijken vanuit het individu. Caple en Remmerswaal combineren bovenstaande benaderingen.

Teamflow

Dit model sluit aan op het flowprincipe van Csikszentmihályi. Ook teams kunnen in flow raken.

Agile / Lean

Beide methoden bevorderen continue verbetering, teamwork en klantgerichtheid. Allen nodig bij het ontwikkelen van teams en het leveren van prestaties

Innovatiekracht

Om kennis en ideeën om te zetten in tastbare tools, vraagt ook om iets anders: Innovatiekracht. We hebben naast Team Supporter de afgelopen jaren meer gebouwd en ook deze ervaring zie je terug in Team Supporter. Zo bouwden we onder andere de volgende tools: